♡。.:*:・' FRIENDS ♡。.:*:・'


Hello ~ !


♡ ~ FRIENDS ~ ♡ 

So yesterday I was spending time with Alina, Iisa, Elina & Ella  Since it is our spring break (even though I have work and a lot of school stuff to do) it was fun to go out and shop for awhile ~ ! (*^▽^)/ We all ended up buying these cute teddy bears from Seppälä ! Reminded me of Liz Lisa style !

♪ ♪ 

Eilen oltiin siis tyttöporukalla liikenteessä Alinan, Iisan, Elinan ja Ellan kanssa ! ♡ Nyt kun meillä on hiihtoloma (vaikka mulla onkin töitä ja kamalasti koulujuttuja tehtävänä) niin oli tosi kivaa välillä päästä tuulettumaan ja shoppaamaankin vähän ~ !  (*^▽^)/ Päädyttiin kaikki ostamaan tällaiset suloiset nallet Seppälästä ! Tuli mieleen Liz Lisa !






After that we just hanged around and took pictures of course ( ´ ▽ ` )ノ



♡ Ella ♡





(näytän mursulta)

♡ Iisa ♡


♡ Ella & Elina ♡

(I don't know why this is so blue.....)

♡ Alina ♡

(näytän taas mursulta)



XDDD
DRAMA!




As some of you might have noticed I got my first pair of circle lenses ! ( ゚▽゚)/ 
I ordered GEO Super Size Nudy Grey lenses from Pinkyparadise
I was really worried and scared that the lenses would feel horrible in my eyes or that they would look weird or that I wouldn't get them in my eyes or out of them XD But everything was fine ! When we were taking those pics outside I had to check if I still had them on cause I couldn't feel them ( ゚▽゚)/
Really soft and comfortable lenses !

★ ★ ★ ★ 

Kuten jotkut teistä saattoivat huomata jo, niin sain mun ensimmäiset piilarit ! ( ゚▽゚)/ 
Tilasin GEO Super Size Nudy Grey linssit Pinkyparadisesta. 
Olin tosi huolissani ja peloissani että kun laitan ne piilarit silmiin niin ne tuntuu kamalalta, tai että näytän alienilta tai etten saa niitä piilareita mun silmään tai pois sieltä XD Mut kaikki meni tosi hyvin ! Kun otettiin noita kuvia tuolla ulkona niin mun piti tarkistaa että onhan ne vielä mun silmissä kun en tuntenu niitä yhtään ( ゚▽゚)/  
Tosi mukavat ja pehmeet !








And last but not least, last week me and Matleena were celebrating our looooong friendship by going to eat out. Matleena had this coupon that got 2 for 1 XD ♡ ♡ It obviously was a friendship coupon ! ♡ 
Matleena and I have known each other for 18 years. It's really long time ! I'm really happy that we are still friends after all this time. We have practically known each other for our whole lives ♡ ♡ ♡

♪ ♪ 

Viimeisenä muttei vähäisimpänä, juhlittiin Matleenan kanssa meidän piiiiiiitkää ystävyyttä menemällä syömään. Matleenalla oli sellanen "kaksi yhden hinnalla" kuponki XD ♡ ♡ Ihan selvästi se oli ystävyyskuponki ! ♡
Me ollaan Matleenan kanssa tunnettu 18 vuotta. Se on tosi kauan ! Oon tosi onnellinen, että ollaan edelleen näinkin pitkän ajan jälkeen vielä ystäviä. Ollaan periaatteessa tunnettu koko elämän ajan ♡ ♡ ♡


♡ Matleena ♡


My good food ~ ! (´・ω・`) ♡ ♡
YUMMY~ ! !



8 comments:

  1. OMG you gals are beautiful! Love those cute teddies you all got so cute how you all are matching <3

    ReplyDelete
  2. noi piilarit näyttää sulla niin kivoilta! *o*

    hahaha väität näyttäväs mursulta just noissa kuvissa jotka mun mielestä oli niin kivoja! XD

    ReplyDelete
  3. Namruokaa !! ♡__♡ U look gorgeous~

    ReplyDelete
  4. Emy:
    Thank you so much !! ♡ ♡ Yea I saw the teddies earlier when I was working and then told about them to the girls ♡ Then we all went to buy them XDD

    chinsa:
    Kiitos ♡ ♡ Tykkään kyl niistä tosi paljon! ^---^ Haha, no mulla on kriittisempi silmä itteäni kohtaan XDD Ja koska toi talvitakki on niin PUFF XDD

    Wen:
    Kiitos ♡ ♡ ♡ T___T Tuo oli kyl tosi hyvää ~  ^---^ Ne hampurilaissämpylät oli oikein Mummon pullapuodista *--* ♡

    ReplyDelete
  5. Näin sut ehkä reilu puol tuntii sitten Seppälän Prismalla :p Eka kerta ku bongaan jonkun bloggarin kadulta niin pakko oli tulla raportoimaan :--D

    ps. sulla on söpö laukku <3

    ReplyDelete
  6. Estel:
    Ah voi ei XDDD ♡ ♡ Mulla nous kuume tänään ja se koko kauppareissu oli yhtä tuskaa XDDD Toivottavasti en näyttäny ihan hirveen kärsivältä! ♡
    Voi, olis ollu kiva jos oisit tullu jutteleen!! Oisin kyl jaksanu jutella vaikka oonkin kuumeessa XDD ♡ ♡
    Kiitos ♡ ♡ Mun on pitkään pitäny tehdä sellanen päivitys mitä mun laukku sisältää ~ ^--^

    ReplyDelete
  7. Olin parhaillaan hesessä kun kävelit siitä ulos päin, joten en viittiny lähtee hyppimään sun perään (kyllä, ruoka on tärkeempi XD). Muutenkin raahasit sen verran agressiivisen näköisesti sitä sun laukkua niin ei siinä oikein edes tohtinut tulla väliin :-----D

    ReplyDelete
  8. Ääääh XDDDD ♡ Voi ei... no mua sattu kyl joka paikkaan kun olin kuumeessa nii tuntu et se kassi paino miljoona kiloo XDDD JA TOTTAKAI RUOKA AH ♡ ♡ ♡

    ReplyDelete

Thank you ♥ I appreciate every comment!